השכרת רכב בחו"ל בקלות ובמחירים משתלמים

השוו מחירים מכל חברות השכרת הרכב המובילות בעולם והזמינו בקליק אחד

למה לבחור ב-Discover Cars?

מחירים משתלמים בהשוואה לכל החברות

תהליך הזמנה פשוט ומהיר

ביטוח מקיף אופציונלי בתעריף משתלם

שירות לקוחות 24/7

חפשו השכרת רכב במחירים הטובים בישראל
מה הלקוחות שלנו אומרים
יונתן כהןשירות מצוין, מומלץ מאוד!
Read More
שכרתי רכב דרך DiscoverCars לטיול באיטליה, והייתי מרוצה מאוד מהשירות שלהם. תהליך ההזמנה היה חלק והמחירים היו בלתי מנוצחים בהשוואה לאופציות אחרות שבדקתי. הרכב היה נקי ובמצב מושלם. הצוות בדלפק ההשכרה היה ידידותי ויעיל, והפכו את תהליך האיסוף וההחזרה לפשוט מאוד. בהחלט אשתמש ב-DiscoverCars שוב בטיול הבא שלי.
דנה לויחוויה נהדרת מתחילתה ועד סופה!
Read More
שכרתי רכב דרך DiscoverCars לטיול בפורטוגל, וזה היה בהחלט החלטה נכונה. התהליך היה פשוט וברור, ללא עמלות נסתרות. הצוות היה מאוד עוזר ואדיב, במיוחד בזמן ההחזרה כשסיימו את התהליך במהירות. הרכב היה חדש ומתוחזק היטב, מה שהפך את הטיול שלנו למהנה אפילו יותר. בהחלט אמליץ על DiscoverCars לחברים שלי!
אבי פרץשירות חלק ואמין!
Read More
DiscoverCars סיפקו שירות מצוין כשהשכרתי רכב בניו זילנד. הצוות היה מקצועי והרכב היה במצב מושלם. המחיר היה טוב יותר מרוב המתחרים, ולא היו לי בעיות במהלך כל תקופת ההשכרה. ההחזרה הייתה מהירה וללא טרחה.
רונית שמואלימרוצה מאוד מהשירות!
Read More
שכרתי רכב כמה פעמים דרך DiscoverCars, וכל חוויה הייתה נהדרת. הפעם, בספרד, הרכב היה מוכן עם ההגעה ותהליך הצ'ק-אין היה מהיר ופשוט. הצוות היה ידידותי ויעיל, והבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה. אני מעריכה את השקיפות והגישה הממוקדת בלקוח שלהם. אני ממליצה בחום על DiscoverCars לכל מי שמחפש השכרת רכב ללא טרחה.
שאלות נפוצות
כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות הנפוצות ביותר על השכרת רכב בחו"ל. המידע יעזור לכם להבין את התהליך, את האפשרויות הביטוחיות, את תנאי הביטול ועוד.
מה עליי לעשות במקרה של תאונה או נזק לרכב?

במקרה של תאונה או נזק לרכב, יש לדווח מיידית לחברת ההשכרה ולמשטרה המקומית, אם יש צורך בכך. מומלץ לשמור את כל המסמכים והדו"חות הרלוונטיים לשם טיפול בתביעות ביטוח.

לרוב, תזדקקו לרישיון נהיגה בתוקף ממדינתכם, כרטיס אשראי על שם השוכר לתשלום פיקדון ולכיסוי עלויות נוספות, ודרכון בתוקף. במדינות מסוימות ייתכן שתצטרכו גם רישיון נהיגה בינלאומי (IDP).

חלק מהחברות מציעות השכרות עם קילומטראז' בלתי מוגבל, בעוד שאחרות מגבילות את מספר הקילומטרים היומי. חשוב לבדוק את תנאי ההשכרה מראש ולוודא שאין חיובים נוספים במקרה של חריגה מהמגבלה.

רוב חברות השכרת הרכב דורשות פיקדון כבטוחה במקרה של נזקים או הפרת חוזה. הסכום משתנה לפי החברה, סוג הרכב, ואפשרויות הביטוח שנבחרו. הפיקדון מתבצע בדרך כלל באמצעות כרטיס אשראי.

המדיניות הנפוצה היא "מלא למלא", כלומר, עליכם להחזיר את הרכב עם כמות הדלק שהייתה בעת קבלתו. קיימות גם אפשרויות אחרות כמו "מלא לריק", בהן תשלמו מראש על מיכל הדלק ותחזירו את הרכב ריק.

כן, ניתן לשנות או לבטל הזמנה בהתאם לתנאי הביטול של החברה המספקת את השירות. חשוב לבדוק את התנאים בעת ביצוע ההזמנה, שכן ייתכנו דמי ביטול או הגבלות אחרות.

רוב החברות מציעות ביטוח בסיסי הנכלל במחיר ההשכרה, אך ניתן לרכוש כיסויים נוספים כמו ביטוח פטור מהשתתפות עצמית או ביטוח כיסוי נזקים. מומלץ לבדוק את תנאי הפוליסה ולבחור את האפשרות המתאימה לכם.